Αρμοδιότητες Τμήματος Τεχνικής Υποστήριξης Χρηστών


Υποστήριξη κεντρικά παρεχόμενων υπηρεσιών στο σύνολο των χρηστών του Πανεπιστημίου Κρήτης
Οργανώνει την τηλεφωνική και εξ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη στο σύνολο των κεντρικά παρεχόμενων υπηρεσιών
Λαμβάνει, καταγράφει, επιλύει ή δρομολογεί προς επίλυση τα αιτήματα των χρηστών στο σύνολο της ακαδημαϊκής κοινότητας
Διασφαλίζει την ορθή καταγραφή, τεκμηρίωση και διεκπεραίωση του αιτήματος του χρήστη
Συνεργάζεται με τους τοπικούς διαχειριστές των Σχολών με σκοπό τη βελτίωση του τρόπου τεχνικής υποστήριξης αλλά και συνεργασίας
Συγκεκριμένα:
Παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης στο σύνολο των χρηστών ( ~40 αιτήματα/ημέρα):
Καλωδιακές υποδομές δικτύου και τηλεφωνίας (35 κατανεμητές στου Γάλλου, 4 στο Ξενία, 46 στις Βούτες, 3 στην Κνωσού και 2 στην έκθεση του ΜΦΙΚ)
Υπηρεσία καταλόγου, VPN, E-mail
Φοιτητολόγιο (εκπαίδευση στην νέα εφαρμογή)
Πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης E-learn
Τηλεδιασκέψεις μέσω web-conference πλατφορμών (ePresence/ Zoom/ Teams)
Ψηφιακές υπογραφές χρηστών
E-mail ενημέρωσης στην ακαδημαϊκή κοινότητα μέσω του News University
Ηλεκτρονικές εκλογές μέσω του πληροφοριακού συστήματος Zeus
Τεχνική υποστήριξη των υποδομών και υπηρεσιών ΤΠΕ του προσωπικού της κεντρικής Διοίκησης
Παροχή τεχνικής υποστήριξης σε θέματα υλικού και του λογισμικού
Σύνταξη προδιαγραφών για ανάγκες σε υπολογιστές, εκτυπωτές και αναλώσιμα,
Υποστήριξη τηλεδιασκέψεων των Διοικητικών Οργάνων και Υπηρεσιών του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Διοργάνωση εκπαιδευτικών σεμιναρίων με σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των Διοικητικών υπαλλήλων του Πανεπιστημίου Κρήτης στην πράξη καθώς και η γνωριμία με νέες τεχνολογίες και προγράμματα.
Υιοθέτηση διαδικασιών στα πλαίσια του GDPR
1789 καταγεγραμμένα δελτία στην πλατφόρμα του Helpdesk το 2021
Σημαντικές εργασίες σε εξέλιξη
Νέα πλατφόρμα Helpdesk
Δημιουργία κεντρικής πλατφόρμας παρακολούθησης πάγιων στοιχείων ηλεκτρονικού εξοπλισμού και αναλωσίμων
Δημιουργία γνωσιακού αποθετηρίου και FAQs με στόχο την αποφόρτιση του τηλεφωνικού κέντρου
Δημιουργία Σημείων Υποστήριξης (Support Desk) στις δύο Πανεπιστημιουπόλεις
Ένταξη φοιτητών στο τμήμα με σκοπό την διεύρυνση του ωραρίου του τηλεφωνικού κέντρου